Monday, November 18, 2013

...aneb mašlové trendy

Ano, jsem šíleně ujetá na ty mašle, napadlo mě, že udělám takové shrnutí všech možných věcí, které mají tvar mašle, nebo se úžasných mašliček týkají. Nuda je vždy špatná věc, ale v někdy vás dokope k inspiraci:). 





ÚČESY


Přikládám obrázkový postup i videopostup dělání mašličky. Já zkoušela podle té fotky a docela se mi mašle povedla. Podruhé mi to bohužel už nějak nevyšlo, vlasy byly protivné a já neměla trpělivost, kterou na takové typy účesů potřebujete. Zítra si ji zkusím udělat do práce, snad se mi povede:) 


Video k nalezení tady, bohužel se mi ho sem přímo nepovedlo nahrát, protože je ze Streemu ne z Youtube. 

 





Byla Lady Gaga první, která přišla s tímto trendem?:) 


ŠATY

Těch jsem našla trošku víc pro inspiraci, všechny jsou dokonalé:) Nechte své oči se kochat..













BOTY

 Není samozřejmě zásadou, že když máte botky s mašlí, musí být zbytek "mašlovitý" taky. To vůbec! Vypadá to pak velice přeplácaně, takže na to pozor:)



Mé oblíbené lodičky s mašlí.) a tyto Converse, na které se na jaře chystám, jsou sladké že?





Ty černé také vlastním, akorát jsou ještě kombinované s šedou barvou. Takže kdyby ste mě chtěli potěšit, boty s mašlí vel.37 prosím:D
I značka ,ne vždy obdivovaných válenek, UGG přišla na trh s mašlovitými boty, mně se líbí, jsou pohodlné, teplé a je mi jedno, že někteří nad nimi ohrnují nos:D




Nudím se dnes neskutečně, takže bych tento článek chtěla ukončit koláží mašlí, vytvořenou na polyvore.com.


Snad se bude líbit:) Krásné pondělí!

Kiss BOw*


1 comment:

  1. Mašličky vypadají moc dobře :))


    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    ReplyDelete

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!