Wednesday, November 13, 2013

Podzimní report


Ahoj Listopade (no nazdar!),
 
dlouho jsem neměla žádnou inspiraci, o čem psát. Dnes jsem si prohlížela po ceste do práce fotky v mobilu, a tak mě napadlo, že bych udělala takovej report, co nového se mi přihodilo:)





JÍDLO
První věcí, kterou začnu, je jídlo, které bych vám chtěla doporučit. Oblíbenou podzimní svačinkou se pro mě staly STROUHANÁ JABLKA S VLAŠSKÝMI OŘECHY A MEDEM! Jablíčka můžete taky nahradit pomeranči a vlašské ořechy například dýňovými semínky:)









Další je DÝŇOVÁ POLÉVKA, recept mám od trenérky Sylvy:)

1 dýně Hokaido
2 větší cibule
4 stroužky česneku
7 větších mrkví
3 brambory
3 kostky zel. nebo slep.bujónu
kousek másla

Postup: 
-na másle zesklovatět cibuli,česnek,přidat na kolečka mrkev,dýni (dýni pokrájet,vysemenit a opláchnout do čista-neloupat!), brambory na kostičky, podlít 2l vody,přidat bujon a 3 kuličky novýého koření ,vařit caa 1 hod.
-do hotové polévky, přidejte jemně muškátový oříšek a vychladlou rozmixova
Nechte si chutnat:) 






Můj oblíbený TVAROHOVÝ KOLÁČ s ovocem

-pro 4-6 osob
-příprava: 20min+chlazení
-pečení: 1hod 15min 

Recept: 
Na korpus budete potřebovat- 
100g hladké mouky
100g másla (nejlépe rozpuštěného)
lžička prášku do pečiva
100g třtinového cukru
1 vejce
Na náplň-  
1 plechovka kompotovaných mandarinek (nebo jakékoliv jiné ovoce)
250g ricotty nebo jemného tvarohu (používám nízkotučný)
1 zakysaná smetana (cca 250g)
2 velké vejce
50g cukr krupice
1 vanilkový cukr

 Postup:
Troubu předehřejte na 160°C. Mouku s práškem do pečiva, máslo a cukr smíchejte sohromady (korpus). Přidejte vejce a uhněťte do těsta. Vyložte jim vymazanou koláčovou formu (nebo místo mazání použijte silikonovou podloužku nebo pečící papír) a pečte cca 25min dokud těsto nezezlátne. 
Na upečený korpus dejte mandarinky (nebo jiné ovoce) a zalijte směsi (náplň) tvarohu, zakysané smetany, vajec a obou cukrů. Poté pečte cca 50min, dokud si náplň tzv. nesedne.
Nechte vychladnout a pak koláč uložte na další 4 hodinydo lednice. Teprve poté se podává. 


-Popravdě já na to vždy mám takovou chuť, že se do koláče zakousnu ikdyž je ještě teplý:) mňam! A taky ho dělám víc, přímo do velkého plechu a zdvojnásobím suroviny.
-Ovoce podle chuti může být buď mezi vrtvou tvarohu a korpusu, nebo nazdobene na tvarohu.

Dobrou chuť! 



                                                       Moje Domá SUSHI 

-miluju Sushi a chci se ho naučit pořádně připravovat, už jsou za mnou cca 4 pokusy a je to čím dál lepší:) 
-základem jsou kvalitní suroviny: rýži mi kamarádka dovezla přímo z Japonska, zelenou řasu taky, dřevěné zavinovátko jsem kupovala v Tescu a výbornou sojovou omáčku Kikkoman také
Ještě je dobré dávat do rýže speciální rýžový ocet, ale zatím mně nescházel.
-v sushi mi nejvíce chutná losos s avokádem, je ale plno různých možností, podle vaší chuti
-ruličky mám trochu menší, ale jak říkám, pořád se zdokonaluji
-důležité je mít avokádo i losos nakrájený na co nejdelší nudličky
-nakládaný křen a wasabi moc nemusím, nechutná mi to, takže to k tomu nedávám  
 






 A dneska si to sushi prostě musím udělat, mňam!




PODZIMNÍ DEKORACE

-ráda dekoruji byt do stylu, jaké je zrovna období, podzim je krásně barevný, tak mě to donutilo pozměnit naší dekoraci
-jako první jsem vyměnila věnec na dveře, měla jsem tam jeden, který byl do šedo-růžova už od února, kdy jsme se do nového bytu přestěhovali


...a co jsem ještě vyráběla? 

-Protože byl Halloween, bráchové chtěli dýni- tu jsem dělala asi poprvé, takže neříkám, že to bylo bůhví jaké dílo :D  (ve svítícím stavu foto bohužel nemám).
-Kamarádka na Halloween party chtěla namalovat La muerte, to mě zase náramně bavilo.
-A moje nejúžasnější Lucinka měla narozeniny, tak jsem ji upekla medovník. 


 




NEW IN COSMETICS
Kosmetika mi přibyla hlavně co se týká péče o tělo. Zjistila jsem, že se mi zalíbily v poslední době výrobky od Oriflame, nechci nějak tuto značku moc propagovat samozřejmě. Měla jsem jen možnost vyzkoušet výrobky za super cenu a musím je opravdu pochválit, protože jak je známo miluji voňavé věci! 


Sprchový gel s mikroperličkami a roll on deodorant s vůni maliny a máty-rozkošný, někdy mám chuť ho ochutnat:D


Sprchový gel a krém na ruce s vůni čokoládového snu, mluví sám za sebe! Vůně krému na ruce je trošku jiná, ale i tak super.


Očekávání moc nesplnil sprchový olej s arganovým olejem od Yves Rocher. Vůně je kořeněná a orientální-voní mi, ale ne pořád, proto mám sprcháčů více, abych mohla vůně střídat. Sprchový olej mě zklamal v tom, že to vlastně olej vůbec není, ikdyž tak na první pohled působí.

 
Naopak mě zase velice překvapil tělový peeling opět od Oriflame především svou mangovou vůni a funkčnosti samotného peelingu. Asi jsem si ho zamilovala:) 


Sprchovou pěnu od Baley vlastním už delší dobu, ale moc ji nepoužívám-nějak jsem na ni zapomněla- nebo spíš hlavně na to jak voní- jahody s jogurtem, bože mňam neskutečná vůně!! Bojím se, že mě trochu vysušuje ale.


Vůni měsíce, nebo celkově za poslední dobu, je od VS tělový sprej Mango Temptation- slaďoučké mango! Vůně andílků v poslední době neskutečně obohacují moje čichové buňky, které blahem předou:D 



A touto sladkou těčkou tento report ukončuji. Doufám, že jsem někomu dala inspiraci - co se jiídla týče, další snídaňové tipy budu přidávat do odvětví "Food" (brzy odkaz). Už teď mám napůl připravený článek o mé "závislosti" , takže je na co se těšit po dlouhé době mého mlčení:) 

Přeji Vám krásné prožití tohoto chladného období plné lásky, která Vás zahřeje!  


Kiss BOw*



No comments:

Post a Comment

Budu ráda za Vaše názory a komentáře:) Pěkný den!